Obserwatorzy

wtorek, 5 września 2017

Bombkujemy cały rok

Witam Was

Dziś kolejna odsłona haftów z bombkami na zabawę u Agnieszki


Tym razem będą same hafty, bo skończyły mi się  zapasy bombek z poprzednich miesięcy, a dla jednego medalionika szkoda mi rozkładać całe ustrojstwo.  W przyszłym miesiącu będą za to trzy :-).  

Tym razem postawiłam na dwie czarne bombki i jedną cieniowaną.  Mimo, że  lubię wyszywać cieniowanymi mulinami, to bombka mi się nie podoba. Źle się ułożyły kolory. 
 Fajny jest hafcik dodatkowy w postaci domku z piernika. Wyszywało się świetnie. 


A jak już jesteśmy przy bombkach to chciałam Wam pokazać kolejne hafciki jaki miałam przyjemność testować dla Igiełki
Jest to znowu efekt współpracy z Ulą i Moniką
Ja sobie wymyśliłam bombki z napisami, Ula je zaprojektowała, Monika przerobiła na wzór do haftu i ja go wyszyłam.  

Wzór możecie zakupić w sklepie Moniki TU



A tak wyglądają po wyszyciu 



Hafty oprawiłam w kartki w kształcie bombek. 





Moje bazy do kartek zrobiłam z wyciętych kółek połączonych razem za pomocą prostokąta złożonego na pół. Ale możecie też kupić gotowe okrągłe bazy w sklepiku Igiełki  - TU

I na dziś tyle. Do połowy września będzie mnie trochę mniej, albo wcale. Lato pożegnam nad Bałtykiem, wraz z moją bloga przyjaciółką Hanią. Będziemy się relaksować w Relaxsie  - oj będzie się działo :-) 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie



38 komentarzy:

  1. Piękne i eleganckie te czarno-białe ,domeczek słodki a cieniowana taka piękna ,jesienna wyszła :-D Bombki z napisami pięknie się prezentują na kartkach :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają! A Wasz wspólny projekt jest rewelacyjny!!! Piękne te karteczki - bombeczki!! Udanego wypoczynku! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne bombki Aniu.
    Życzę Ci dobrej pogody,wspaniałego urlopu,naładuj akumulatorki i wracaj.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki, wszystkie :) Karteczki bombkowe też bardzo mi się podobają i fajnie, że jest też napis po polsku :) Życzę udanego wypoczynku i dajcie znać jak będziecie w Szczecinie, to Wam pomacham :)P Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne bombeczki stworzyłaś! Zwłaszcza te projektu Moniki bardzo mi się podobają! Podziwiam! Miłego relaksu!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cuda ! te bombki z napisami sa wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, będzie się nad morzem działo, byleby tylko nie lało :-)

    Piękne bombki, zwłaszcza te wymyślone przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki w innym kształcie, superowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Projekt bombek z napisami - genialny! Wszystkie haftowane bombeczki mi się podobają, ta cieniowana również jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne hafciki!
    bardzo podobają mi się również kartki na okrągłych bazach - muszę się w takie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ania jak zwykle niezastąpiona! piękne hafty i cudne kartki, super! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aneczko, Twoje hafty i hafciki zawsze budzą mój podziw.
    Udanego relaksowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu piękna prezentacja wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne są te karteczki - bombeczki, delikatne i efektowne.
    Życzę Ci Anulko wspaniałego wypoczynku i wyściskaj ode mnie Hanię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe bombki zwłaszcza te testowane. Bardzo ciekawy wzór i świetne wykonanie.Udanego wypoczyku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ale mnie zinspirowałaś. Piękne te bombki. Na jakiej kanwie je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu no mistrzyni kierownicy jestes, czasowo swietnie sobie to wszystko ogarnelas:) podziwiam! A bombkami z napisami kusisz, wyszły cudnie!!! Sciskam i udanego imprezowania zycze:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu! Bombki Jedne i drugie są piękne, Ta cieniowana tez jest bardzo ładna - Pozdrawiam Cię Gorąco i miłego wypoczynku Życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Anulka Ty to jeszcze zdążyłaś posta naskrobać. Twoje hafciki zdecydowanie najpiękniejsze i najrówniejsze. Bombeczki piękniutkie, a pomysł z okrągłymi karteczkami po prostu rewelacyjny. Mam nadzieję, że coś tam wspólnie wymodzimy. Pozdrawiam serdecznie i do juterka.

    OdpowiedzUsuń
  20. I kolejne fajne hafciki powstały, ja za swoje dopiero się zabieram.
    Świetne te bombeczki stworzyłyście wspólnymi siłami.
    Bawcie się z Hanią dobrze i relaksujcie porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie bombki są świetne, przyciągają wzrok. :) Udanego pobytu, naładuj porządnie akumulatory!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, prześliczne te hafciki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfekcyjne hafciki, a karteczki z napisami wyszły cudnie. Pięknej pogody i udanego wypoczynku, pozdrówcie ode mnie wrześniowy Bałtyk:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hafciki wspaniałe! Udanego wypoczynku i ładnej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe prace świąteczne powstały u Ciebie, Aniu - zawsze podziwiam zręcznie wykonane hafciki. Życzę Wam udanego relaksu i pięknej pogody. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. perfect embroidery, and the sticky notes came out wonderful. beautiful weather and a great holiday, greet me September Baltic.

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastyczne hafciki, a kartki prezentują się rewelacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne kombeczki, szczególnie te kartkowe. Oj Aniu, ale Wam zazdroszczę! Bawcie się wspaniale! Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne hafty a kartki bombkowe są rewelacyjne!
    buziaki przesyłam i udanej zabawy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hafty Twoje Aniu bardzo lubię. Zawsze są piękne. Miłego Słonecznego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękności prace!
    Aniu życzę miłego wypoczynku nad morzem! Pozdrów Hanię:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, prześliczne są te karteczki z Waszej współpracy :-)
    No i życzę cudownych chwil w Relaxie!
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. O Rany !!!
    Aniu jakie pięknoty !!!!!
    Te bombeczki - karteczki są REWELACYJNE !!!
    Takie subtelne,echhh...upodobałam je sobie :)
    Buziaczki :****

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne hafciki, wspaniale się prezentują na tych bazach! Cudowne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne hafciki. Domek uroczy. A krateczki super wyglądają z tymi haftowanymi bombkami 😃
    Udanego Relaxu 😃

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, hafty wyszły bardzo fajnie :)
    Czego tu się czepiać? No czego?
    Jestem ciekawa ich oprawy.
    Ta cieniowana bombka podsunęła mi pomysł, hi hi

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu mi się podoba Twoja cieniowana bombka :).

    Bombki z napisami są cudne i super kartki z nich zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...