Obserwatorzy

sobota, 29 października 2016

W czym Boże Narodzenie podobne jest do Wielkanocy??

Witam Was

Dziś będzie trochę nietypowo. Wiecie w czym Boże Narodzenie jest podobne do Wielkanocy??
A no wszystkie grzeczne dzieci dostają wtedy prezenty. 



Ja co prawda dzieckiem już nie jestem a grzeczna też specjalnie nie byłam, ale prezenty dostałam i to od razu na oba Święta :-)

Pierwszy dostałam od Aldonki . Chyba nie ma nikogo kto choć raz nie widział przepięknych pisanek , koszyków czy zegarów jakie wychodzą spod zdolnych łapek Ali. To są prawdziwe dzieła sztuki. Teraz i ja jestem w ich posiadaniu. 
Dostałam 3 piękne pisanki w koszyczku. 



Zwróćcie uwagą na te misterne dziurki otoczone reliefami. Malowane ręcznie a wszystkie idealnie równe.


Pisanki umieszczone w pięknym wiklinowym koszyczku 


Który ma wyściełane dno piórkami. 


Zdjęcia nie są w stanie oddać uroku  tych pisanek i koszyczka . U mnie będą na 100% centralną ozdobą wielkanocnego stołu 

Drugi prezent, tym razem bożonarodzeniowy, przyleciał do mnie od Kasi . Umówiłam się z Kasią na wymianę bombek. Kasia miała dla mnie przygotować szydełkowe bombki a ja w zamian zdobione  w decoupage. Trochę mi głupio  bo Kasia już swoje przysłała, a ja jeszcze nie zaczęłam robić. No ale trochę mnie tłumaczy fakt, że   Kasia miała przymusowe leżakowanie przez dwa tygodnie, ręce miała zdrowe to machała szydełkiem aż miło :-)
Kasiu nie martw się na pewno zdążę zanim zaczniesz ubierać choinkę :-)
Miało być 8 bombek... przyleciało 12 do tego 5 cudnych gwiazdek , śliczna kartka , pawie piórko i scrapki z dziurkaczy. 





Dziewczyny dziękuję Wam z całego serducha za piękne prezenty !!!


I to na tyle dziś, pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam słoneczka aż do wtorku !!





39 komentarzy:

  1. Przepiękne prezenty Aniu, aż trudno uwierzyć że to ręczna robota. Jestem zachwycona zarówno pisankami jak i bombkami.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudownych prezentów dostałaś :) Gratuluję :)
    Te jajeczka są przepiękne! Od dawna podziwiam je u Aldonki :) Zazdraszczam Ci ich :P
    Bombeczki i gwiazdeczki też cudne! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu chyba byłaś nawet bardzo grzeczna ;).
    Dostałaś cudne rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziewczyny Cię obdarowały, szczękę zbieram z podłogi- powiem Ci ten blogowy świat jest zaskakujący.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty grzeczniutka musiałaś być -tyle wspaniałości. No cóż tylko pozazdraszczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności!!!Już mnie nic nie zdziwi, nawet pisanki przed Bożym Narodzeniem;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i zobacz Aniu , masz ozdoby na dwa najważniejsze Święta . Nie musisz się martwić :)
    Piękne ozdoby dostałaś :)
    Biziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. pisanki są genialne, chciałabym kiedyś umieć zrobić choć troszkę podobne:)
    piękne są też bombeczki i gwiazdki, ja od trzech lat robię i obchodzę się smakiem
    Aniu chyba jednak byłaś bardzo grzeczna;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, piękne, niepowtarzalne prezenty, aż chce się je wciąż oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu przepięknie Cię dziewczyny obdarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prezenty przyleciały do Ciebie :) Dziewczyny mają zdolne łapki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności Ci dziewczyny posłały. Normalnie napatrzeć się nie mogę na te jajka, istne cuda! Bombki i gwiazdki też przepiękne. Mam w domu aż jedną, kiedyś kupiłam na przedświątecznym jarmarku. Niesamowicie wygląda na choince, więc po cichutku zazdroszczę (nie złośliwie, nich Ci służą i pięknie wyglądają), bo choinka w tym roku na 100% będzie przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu musiałaś być bardzo grzeczna żeby zasłużyć na takie cudeńka.
    Bombki to umiem robić. A tymi jajeczkami jestem zachwycona, cudowne są.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty, bąbeczki urocze, a jajka.... toż to cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu! Cudowne prezenty dostałaś, Jajeczka naprawdę są Urocze I bombeczki jakie sliczniutkie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenciki dostałaś Aniu;) Jajeczka są cudowne! Bombeczki również! Jednym słowem: same śliczności;)Pozdrawiam Cię Aniu gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu piękne prezenciki otrzymalas :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne prezenty dostałaś, Aniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Anulko podziwiałam pisanki już wcześniej i zachwycam się nimi po dziś dzień. Są cudne i tak misternie wykonane. Szydełkowe cuda bombki zawsze były moim marzeniem. To niestety nie moja bajka, ale uwielbiam takie. Masz szczęście, aż Ci zazdraszczam. Buziaczki przesyłam i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nam pozostaje tylko zazdrościć tak cudnych pisanek od Aldonki i wspaniałych bombek od Kasi.
    Ubierz w tym roku choinkę na biało,będzie cudowna i bardzo klimatyczna.
    Pisanek też nie chowaj do szafy ,niech się prezentują przez cały rok.
    Miłej niedzieli Anulka

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, cudne prezenty, te pisanki są niesamowite i jakie pracochłonne. Wyobrażam sobie, jak cudnie muszą się prezentować na żywo.
    Bombki pierwsza klasa.
    Serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po cichutku zazdraszczam tych przepięknych pisanek!! Nieraz już do nich wzdychałam:)) Bombeczki też śliczne, delikatne jak pajęczynki:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne prezenty dostałaś:) Szczególnie te bąbki i gwiazdeczki)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne prezenty otrzymałaś. Pozdrawiam życzę spokojnych i pełnych zadumy najbliższych dni.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisanki to rzeczywiście małe dzieła sztuki, chociaż nie wiem, czy słowo "małe" tu pasuje.Co roku przymierzam się do takich szydełkowych bombek, ale na przymiarkach się kończy więc trochę Ci zazdroszczę tego bogactwa;-) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prezenty dostałaś Aniu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana Moja , dzięki za miłe słowa u mnie :*:* Prezenciki na prawdę piękne dostałaś ! I Pisanki i te cudne bombki ! Dekoracja na święta idealna ! Buziaczki od nas :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu cudne dostałaś prezenty. Jestem pod ogromnym wrażeniem ażurowych jajeczek. To prawdziwe mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prezenciki! Jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie prezenty! Gratuluję :-) Jest powód do olbrzymiej radości!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne prezenty dostałaś :) Musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu cudowności dostałaś, troszeczkę Ci zazdroszczę Hihi!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Ale cuda dostałaś! Dobrze,że oglądam to przez monitor laptopa bo zaraz gwizdnęłabym coś z tych skarbów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale śliczności, jest się czym zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu dziękuję za miłe słowa :) Bombki są przecudne i Twoja choinka będzie w tym roku wyjątkowa :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. no właśnie.... opłacało się być grzecznym...;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...